Չեբուրաշկայի մասին տեղեկություն և խոսաքցություն

Ես գտել եմ Չեբուրաշկայի մասին տեղեկություն

Չեբուրաշկան խորհրդային գրող և մանկագիր Էդուարդ Ուսպենսկու կողմից 1966 թվականին ստեղծված կերպար։ Չեբուրաշկան «Կոկորդիլոս Գենան և նրա ընկերները» գրքի գլխավոր հերոսներից մեկն է։ Ճանաչում է ձեռք բերել 1969 թվականին՝ Ռոման Կաչանովի կողմից նկարահանված «Կոկորդիլոս Գենան» մուլտֆիլմի թողարկումից հետո։

Ես: Բարև Չեբուրաշկա լավ ես:

Չեբուրաշկա: Այո ես շատ լավ եմ իսկ քո անունը ինչ է:

Ես: իմ անունը Էրիկա է: Չեբուրաշկա իսկ դու քանի տարեկան ես:

Չեբուրաշկա: ես 58 տարեկան եմ: Ես ծնվել եմ 1966 թվականին:

Ես: Չեբուրաշկա իսկ դու կուզես գալ մեր տուն հյուր:

Չեբուրաշկա: Ես շատ կուզեյ գալ, բայց ես չեմ կարող գալ ձեր տուն որովհետև ես արդեն ապրում եմ իմ հորինած երկրուն նաև այդ երկրում կան շատ – շատ նարինջներ:

Ես: Չեբուրաշկա իսկ քո ամենա մոտիկ ընկերոչ անունը ինչ է:

Չեբուրաշկա: Իմ ամենա մոտիկ ընկերոչ անունը Գենա է, իսկ քո աամենա մոտիկ ընկերոչ անունը ինչ է:

Ես: Իմ ամենա մոտիկ ընկերոչ անունը Մարի է և Աննա:

Չեբուրաշկա: ես կառնեմ շատ նարինջներ և կսպասեմ քեզ հյուր:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *