Մաթեմատիկայի 1-շրջանի հաշվետվությունը

  • Բլոգումդ ունե՞ս մաթեմատիկա բաժին։

Այո ունեմ

  • Պարտաճանաչ կատարե՞լ և բլոգիդ մաթեմատիկա բաժնում տեղադրե՞լ ես մաթեմատիկայի բոլոր առաջադրանքներն ու նախագծերը։ Տեղադրիր բլոգիդ մաթեմատիկա բաժնի հղումը։

Մաթեմատիկայի բաժինը

Սովորող-սովորեցնող

Ես սեբաստացի եմ ՝ խաչբառ

Խաչբառ

  • Վերը նշված 3 նախագածից ո՞րը քեզ ավելի դուր եկավ։

Ես սեբաստացի եմ ՝ խաչբառ

Սովորող-սովորեցնող

  • Կատարե՞լ ես մաթեմատիկայի ինքնաստուգումը։ Տեղադրիր արդյունքի հղումը։

Ինքնաստուգում

  • Մասնակցե՞լ ես մաթեմատիկայի հոկտեմբեր և նոյեմբեր  ամիսների  ֆլեշմոբներին։

Այո մասնաքցել եմ

  • Սովորաբար մաթեմատիկայի ֆլեշմոբի ո՞ր մակարդակներն ես կատարում։

Երկրորդ

  • Ո՞ւմ հետ ես հիմնականում քննարկում ֆլեշմոբիդ առաջադրանքները։

Տատիկի հետ

  • 10 միավորային համակարգով փորձիր գնահատել նոյեմբեր ամսվա ընթացքում մաթեմատիկայից կատարածդ աշխատանքը:

Ես ինձ կգնահատեի 8 միաորով

  • Լրացրու բացթողումներդ:

Ես բացթողում չունեմ

  • Ի՞նչ նոր մաթեմատիկական նախագիծ կառաջարկես:

Ես չեմ կարող ին-որ բան առաջարկել։

  • Կատարե՞լ ես մաթեմատիկայի լրացուցիչ առաջադրանքները:

Այո կատարել եմ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *