Ամանորյա առաջադրանքներ

Ամանորյա առաջադրանքներ

  1. Պատմեք արձակուրդի օրերին ձեր տեսած ամենահետաքրքիր ֆիլմի մասին: Նայեցի (Ավատար ֆիլմի 2-րդ մասը) – շատ գեղեցիկ նկարահանված էր: Հերոսներին շատ հավանեցի:
  2. Ձայնագրեք ամանորյա ինքնատիպ բարեմաղթանքներ և կենացներ:Թող 2023թ լինի խաղաղության և բարիության տարի: Թող բոլոր երեխաները երջանիք և ուրախ լինեն:
  3. Գրեք նամակ 2022-ին կամ պատմեք 2023-ի ձեր նախագծերի մասին: 2023թ ես շատ կուզեմ գնալ Ծաղկաձոր, գնալ սահադաշտ և գնալ Մոսկվա:
  4. Պատմեք, թե ինչպես եք նշում Ամանորը, ինչպե՞ս եք ձևավորում ձեր տունը: Այս տարի ինձ համար շատ ուրախ Ամանոր էր: Ես ստացա լավ նվերներ, Ձմեռ Պապը նվիրեց իմ ուզած նվերները: իսկ ծնողներս վերանորոգեցին իմ սենյակը և նվիրեցին հեռուստացույց:
  5. Անդրադարձեք հետևյալ կետերից մեկին  կամ մի քանիսին:
  • Պատրա՞ստ է Երևանը տոնին: Երեվանը շատ տոնական տեսք ունի: Երեկոյան բոլոր տոնածառները և փողոցները շատ սիրուն լուսավորված են:
  • Մեր տոնական բակը, թաղը, քաղաքաքը: Մենք բակ չունենք բայց մեր փողոցը շատ գեղեցիկ է:
  • Նախապատրաստվում ենք Ամանորին․ ի՞նչն ենք կարևուրում, ինչո՞ւ: Միշտնախապատրաստվում ենք Ամանորին: Ես սիրում եմ իմ սարգած գործերը նվիրել հարազատներին:
  • Ամանորի նախապատրաստում տանը: Տանը դնում ենք տոնածար, Ես սիրուն զարդարում եմ տոնածառը:
  • Ինչո՞վ և ինչպես ենք տոնական տեսք հաղորդում տանը, քաղաքին, թաղին։ Բոլոր սենյակներորւմ կախում ենք տոնակա զարդեր: Մենք ամպայման զարդարում ենք պատշկամբը և շքամուտքը

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *